Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty : werner.ppoz@gmail.com

 

Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien niezwłocznie zgłosić reklamację na adres e-mail : werner.ppoz@gmail.com , z opisem niezgodności i dowodem zakupu.

2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.

3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

4. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego Klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

Zwrot/Prawo odstąpienia od umowy

1. Klient może odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony towar w stanie nienaruszonym w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z podlegającym zwrotowi towarem.

2. W celu dokonania zwrotu zakupionego towaru należy złożyć stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu na własny koszt zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania przesyłki z towarem podlegającym zwrotowi, na adres Werner P.POŻ widniejacy w zakładce "Kontakt"

4. W terminie 14 dni od odstąpienia przez Klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca Klientowi zapłaconą za produkt kwotę na wskazany przez Klienta rachunek bankowy, jednakże nie wczesniej jak po otrzymaniu przez Werner P.POŻ zwróconego towaru od Klienta.

5. Zwrotowi nie podleda opłata udziału w kosztach wysyłki i obsługi o ile miała taka miejsce. Werner P.POŻ nie przyjmuje zwrotów nadanych za pobraniem. 

5. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadku towarów zmodyfikowanych, lub oznakowanych na indywidualne życzenie Klienta jak równiez w przypadku zamówień specjalnych.

6. Werner P.POŻ ma prawo ostąpienia od umowy w przypadku niespodziewanego braku towaru, o czym niezwłocznie poinformuje Klienta i w przeciągu 7 dni zwróci Klientowi na wskazany przez niego rachunek bankowy dokonaną przez Klienta płatność za niedostępny towar jeżeli taka płatnośc miała miejsce. 

UWAGA : Zawartośc przesyłki  powinna być sprawdzona w obecności kuriera na okoliczność sprawdzenia kompletności i nienaruszalności opakowania. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl